17 listopada 2013

Nocą





7 komentarzy:

  1. Wow!!! Jakie zjawiskowe zdjęcia!!! Jestem pod wrażeniem!!! Gosiu, jak Ty je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłam na dwór, włączyłam aparat i już... :)

      Usuń
  2. Dech mi zaparło...
    I, że niby to takie proste: wychodzisz, cykasz i już?! Nie uwierzę, trzeba mieć jeszcze to coś i Twoje zdjęcia to mają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite.
    Jakim aparatem i na jakim programie zostały zrobione te zdjęcia (o ile to nie tajemnica)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna tajemnica - nowym nabytkiem, canon sx 50 hs
      Jeśli chodzi o program - picasa, a właściwie picasa web ( wstawiam zdjęć na bloga własnie z tej usługi) ale powiem szczerze, że tracą sporo przez autokorektę picasy. I zastanawiam się czy jak dłużej to potrwa, to nie zrezygnuję z niej :(

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w moim małym świecie. Jednakże wszystkie obraźliwe, niecenzuralne wypowiedzi oraz spam, będą usuwane.