15 lipca 2015

Dziś tak inaczej...

"Fotografie mają dar zatrzymywania czasu, sprawiania uśmiechu na twarzy i przypominania tych pięknych chwil które pokrył kurz, pajęczyny i stos niepotrzepanych myśli".

Nie wiem, kto jest autorem tych słów, ale pozwalam sobie je zacytować, ponieważ ubierają w słowa moje myśli, gdy przeglądam albumy - te stare i te nowe :).
Wczoraj... byłam mała, wczoraj miałam inne problemy, inne myśli. Nie pamietam już o nich, ale kiedy otwieram stare albumy wracają do mnie tamte dni, tamte chwile - te dobre i te trochę gorsze. Ludzie, którzy kiedyś coś dla mnie znaczyli, a o których już zapomniałam :). Miejsca, w których byłam... 
Wczoraj... to było zaledwie wczoraj...
Niedługo kończę..., nie , nie napiszę ile lat :). Tak trochę z kobiecej przekory :). Trochę już przeżyłam, trochę widziałam, trochę ludzi poznałam... Kiedy przeglądam fotografie to tak jakby wczoraj...

Dziś jest inne życie, inne problemy, inne radości. Ale cieszę się, że mam to wczoraj :). Ono mi przypomina o mnie samej, o tym jaka byłam i jaka dzięki temu jestem teraz.

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w moim małym świecie. Jednakże wszystkie obraźliwe, niecenzuralne wypowiedzi oraz spam, będą usuwane.