13 kwietnia 2016

Taki mój mały świat


7 komentarzy:

  1. ..powaliłaś mnie na kolana i teraz wpatrując się w ekran na klęczkach, dyszę z zachwytu!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :), bardzo mi się miło zrobiło :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Małgosiu, czy nie myślałaś aby zrezygnować z cenzury prewencyjnej na rzecz - że tak powiem - cenzury ex-post? Zawsze można, przecież usunąć komenty niepożądane... Poczułem się dzisiaj trochę nieswojo kiedy po opublikowaniu mojego komentarza pojawił się komunikat o moderacji... Mam nadzieję, że nie obrazisz się na starszego człowieka za te uwagi... Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    2. Na Twoją prośbę - komentarze już nie muszą oczekiwać na weryfikację. Nie chciałabym by ktoś u mnie czuł się "nieswojo". Wprowadziłam tę opcję ponieważ przychodziło strasznie dużo spamu. Zobaczymy jak będzie teraz :)

      Usuń
    3. :-) będzie dobrze, zobaczysz... :-)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w moim małym świecie. Jednakże wszystkie obraźliwe, niecenzuralne wypowiedzi oraz spam, będą usuwane.