28 sierpnia 2016

Ku gwiazdom biegnę...











9 komentarzy:

  1. Widzę, że lubisz fotografować gwiezde niebo. Nie dziwie sie, widok za kazdym razem przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to prawda. Lubię, choć raczej na chwilę obecną ta seria kończy moją przygodę z nocnym niebem - przynajmniej na razie :)

      Usuń
  2. W moim mieście takiego nieba nie widać. Za dużo świateł na ulicach. Ostatnio dość często zastanawiam się nad zmianą miejsca zamieszkania, za miasto. Jest jeden problem, który utrudnia mi podjęcie tej decyzji - praca. Może na emeryturce. I ... wtedy będę podziwiać niebo, lasy pola i łąki z całym pięknem i mieszkańcami - zwierzętami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pracy zawsze można dojeżdżać :)

      Usuń
    2. Tak to prawda ... ja dojeżdżam do pracy i to dość daleko. A miejsce w którym marzy mi się mieszkać jest jeszcze dalej, dużo dalej, to ponad 200 km do pracy ... to troszkę za daleko. Ale kto wie ... może ... może. Jestem otwarta na niespodzianki :). Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Mi również się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w moim małym świecie. Jednakże wszystkie obraźliwe, niecenzuralne wypowiedzi oraz spam, będą usuwane.