02 maja 2017

Majówkowanie









5 komentarzy:

  1. woda, woda jeszcze raz woda a dokładnie akwen wodny taki choćby jak ten na zdjęciach - uwielbiam takie miejsca. A jeszcze jak są bezludne to sama przyjemność. Ostatnie zdjęcie z drzewkiem bajeczne !!! Chciałabym mieszkać w miejscu z takimi widokami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Gosiu.:) Gdzie ta nasza wiosna ? Dobrze,że choć na zdjęciach uchwyciłaś kilka ciepłych kadrów i mogłam sobie pomarzyć :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, chyba Cię kobieto myślami ściągnęłam :). Nie dalej niż wczoraj myślałam, że dawno nic nie wstawiałaś - przegapiłam ostatni wpis (niestety, awarie internetu ostanimi czasy stają się u nas uciążliwą normą, wiele rzeczy mi też przez to umyka). Dobrze, że już jesteś :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w moim małym świecie. Jednakże wszystkie obraźliwe, niecenzuralne wypowiedzi oraz spam, będą usuwane.